מקלב לנשיא: "במקום להזדהות עם כלות שבוכות, עצובים על דחיית המשפט"

    איתי גדסי No Comments on מקלב לנשיא: "במקום להזדהות עם כלות שבוכות, עצובים על דחיית המשפט"

    נציגי יהדות התורה המליצו לנשיא המדינה על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה. הנשיא לשר ליצמן: "ישנם שני בנימין?", ליצמן התגובה: "אני מכיר רק אחד"

    United Torah parliament member Moshe Gafni and Deputy minister of Health Yaakov Litzman at the campaign opening event of "United Torah Judaism party" in Bnei Brak on May 30, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ?????? ?????? ????? ????? ??? ???? ???? ???? ???? ????? ???'??
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה אמר לשר הבריאות יעקב ליצמן נציג יהדות התורה: "בשנים הקודמות כשהגיעה הספירה ל61, נפל הפור. כך קרה לפני שהגעתם הנה. יחד על זאת העם משווע לאחדות רחבה ככל האפשר ואנחנו יודעים כמה היא נדרשת".

    הנשיא הוסיף, "לכן ביקשתי מגנץ ונתניהו להגיע לפגישה כאן הערב לפני שאפרסם את המובן מאליו מפני שהמתמטיקה קובעת גם בפוליטיקה". ואכן הערב בשבע וחצי הזמין הנשיא את נתניהו וגנץ לפגישה משולשת לפני שהוא יפרסם על מי יטיל את הרכבת הממשלה.

    ליצמן אמר לנשיא: אנחנו ממליצים על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה
    הנשיא ענה לו: יש לנו שני בנימין. ליצמן בתגובה: "אני מכיר רק אחד".

    ח"כ אורי מקלב אמר לנשיא המדינה: "אסור לשכוח כי מעבר לתוצאות הבחירות היה דרך קשה עד לבחירות, היה קיטוב בעם, הציבור החרדי סבל מההכפשות וההשמצות, צריך לעשות פעולות למגר את זה".

    עוד הוסיף מקלב, "מה שעומד לפנינו זה לא רק משבר הקורונה אלא שנה שלמה של הסתה וקיטוב בעם, זה דורש פעולות של אחדות, העם היהודי תמיד ידע להתלכד בשעות הקשות אנחנו יודעים להתאחד וכעת אנו לא רואים את זה, במקום להזדהות עם כלות הבוכות ביום חופתם אנו רואים אנשים עצובים על דחיית משפטו של נתניהו".

     



    0 תגובות